dinsdag 11 augustus 2015

CZC opdracht 41-50

Opdracht 41: Kasteel/paleis.


*****

Opdracht 42: Teken/schilder een varken.


*****

Opdracht 43: Gebruik stukje stof.

Ondergrond getempeld met stukje jute. Vlinders uit stof geknipt.


*****

Opdracht 44: Gebruik Gesso.

Ondergrond is behandeld met gesso.


*****
Opdracht 45: De letter A.


*****
Opdracht 46: Chaos/Messy.


*****
Opdracht 47: Hekwerk.


*****
Opdracht 48: Gebruik een verpakking van een reep.


*****
Opdracht 49: Gebruik je favoriete stempel(s).


*****
Opdracht 50: Bloemen.


*****

3 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch ijverig, ik kan het bijna niet bijhouden ! Weer zo'n prachtige kaarten, dat varkentje is grappig, de vogels en achtergrond heel mooi en die kaart met je favoriete stempel ook. En dan die vlinders uit stof, super !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig wat een leuke serie weer, je paleis is schitterend en ook je varkentje is zo leuk, mooie bloemen trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriet is die met gesso en je favoriete stempel. De kleuren vind ik mooi. Ik ga binnenkort mijn kaartjes ook publiceren. Ik ben zo blij dat ik het "gehaald" heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.