maandag 1 juni 2015

Ik ga op vakantie en neem mee . . . . . . . . . .

Jammer genoeg kun je, als je op vakantie gaat, niet al je hobby spullen mee nemen. 
Dus elke vakantie is het weer een uitdaging: "wat zal ik mee nemen?"
Dit keer heb ik alleen wat achtergrond stempels, distress markers, gelatos en zwarte stazon inkt mee genomen. 
En ook een mapje met plaatjes die nog uitgeknipt moesten worden.
Hier onder laat ik alvast een van mijn creaties zien, die de afgelopen vakantie is gemaakt.



(Op de ondergrond had ik thuis al tissue paper geplakt.)
Groenen en blauwe gelatos op de ondergrond gesmeerd met baby wipe.
 Daarna met achtergrond stempels en distress markers diepte aangebracht. 
Dansend paar uitgeknipt en op geplakt. 
Tekst gestempeld uitgeknipt en met oranje gelato en baby wipe ingekleurd.
Vlinder uit geknipt en opgeplakt. 
Stikrand gestempeld met zwarte stazon inkt.
Met witte inkt gespetterd en met witte pen high lights aan gebracht.

*****

3 opmerkingen:

  1. mooie pagina Marlies en een fijne vakantie gewenst, geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bewijst maar weer eens dat je met weinig ook iets heel moois kunt maken, als je maar creatief genoeg bent :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.