zondag 7 juni 2015

CZC opdracht 1-5

 Opdracht 1: Twee of meer labels.

Achtergrond van de kaart is met alcohol inkt gemaakt. Border gestempeld en met witte pen rondjes ingekleurd.Labels met splitpennen bevestigd.
 

*****

Opdracht 2: Verwerk een quote of spreuk.

Achtergrond met distress inkt blauw en geel, acryl blok en water gemaakt. Kanten rand gestempeld. Quote geplaatst Rondjes in gele en blauwe inkt er omheen gestempeld.
 

*****

 Opdracht 3: Inchies.

Kaartje met paarse en groene distress inkt en water bewerkt. Daar een ander wit kaartje opgelegd, even aangedrukt en weer van elkaar gehaald en laten drogen.
Daarna met stazon inkt gestempeld. Zelfde stempel nog een keer op wit papier gestempeld en 6 inchies uit geponsd. Bloem op kaart ingekleurd met distres markers. Met witte inkt gespetterd. Als laatste de 6 inchies opgeplakt.


*****

 Opdracht 4 Circus.

Splash inkt op kaart en daar met brayer overheen. Na drogen nog wat witte inkt hier en daar over kaart laten lopen. Olifant op FIETS uitgeknipt en opgeplakt.


*****

 Opdracht 5: Je hobby plek.
Eerst wilde ik met inkt en stempels een invulling geven aan de opdracht. 
Maar ik ben zo trots op deze kamer dat ik hem wilde laten zien.


Bij deze foto hoort eigenlijk nog een foto en wel het door Jan zelfgemaakte bureau, 
dus die laat ik ook even zien.


Links mijn knutselplek en rechts ruimte voor mijn computer.
 
*****
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en originele uitwerkingen van de opdracht Marlies, vooral die van de inchies vind ik echt super bedacht en uitgevoerd. Mooie hobbyplek ook, kan me voorstellen dat je hier trots op bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kaarten en een prachtige hobby kamer!

    Groetjes

    Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn erg mooi, die olifant is grappig zeg en je kamer, complimenten aan Jan en ik kan me voorstellend dat je er erg blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om hier je kaartjes te zien. Komen ze nog beter tot hun recht. En mooi burootje! Goed uitgedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten, die olifant is super, en wat heb je een prachtige hobby-kamer met een super-tof bureau ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.