woensdag 3 juni 2015

Craftorij Zomer Challenge 2015 is weer van start.

Van 1 juni tm 31 juli heeft De Craftorij weer de Zomer Challenge.Voor dat het zover was, werden er 3 opwarmertjes gedaan, in de week voorafgaand.
 Hier zijn mijn uitwerkingen.

*****

Opwarmertje 1: Draad/garen.

Dubbelzijdig Alsan op kaart geplakt daarna bovenste beschermlaag er af gehaald. Daar de draadjes opgeplakt. Garenkaartje 3x op beige papier gestempelden uitgeknipt. Daar gemêleerd oranje garen om gewonden en op de draden geplakt.
 


Opwarmertje 2: Alleen Groen.

Met splash inkt achtergrond op witte kaart gemaakt. In groen tekst er op geschreven. En groene vlinder uitgeknipt en opgeplakt.





Opwarmertje 3: Frame it.

De achtergrond van kaartje behandeld met blauwe, en gele verf en "credit"kaart. Daar met blauwe inkt 3 bloemen op gestempeld. Met stazon zwart de letters en met blauwe inkt de "sterretjes. Hier en daar nog een oranje cirkel Frame met dame op wit karton gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. Buitenrand beïnkt met bruine.



*****

 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marlies, ik vind de eerste heel grappig met dat garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende opwarmertjes, ik vind je garenkaartje wel een topper hoor, erg leuk bedacht en uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.