donderdag 19 maart 2015

Nieuwe knutselkamer.

Mijn knutselkamer was nodig toe aan nieuwe vloerbedekking. 
Maar het idee dat ik mijn kamer moest leeghalen weerhield mij steeds.
Toen ik dat "ongelukje" met de oranje distress paint had gehad, waarbij mijn muur mijn plafond en verscheidene andere objecten onder de oranje verf zat, werd het toch tijd om door te pakken.
Hieronder zie je foto's hoe het was.



De andere kamer werd leeggehaald. 
Plafond en muren gesausd, een mooie grindvloer er in.
Het bureau, door Jan gemaakt, de vitrine kastjes waar Jan met planken een mooie constructie voor bedacht had, konden op hun plaats.
Stellingkasten in elkaar gezet en op hun plaats.

En ja, . . . . . . . . . . .
 Toen moest ik er toch aan geloven.
Alles overbrengen naar de andere kamer.

Nou dat heb ik geweten . . . . . . . 
Wat een spullen kan een mens verzamelen.

Het heeft wat voeten in aarde gehad,  . . . . . . .
Maar nu is de kamer klaar, en ingebruik.

Hier onder foto's zo als het geworden is.

 


Ik ben er zo blij mee.
Nu kan ik weer naar hartenlust knutselen.

*****

10 opmerkingen:

  1. Je hebt eer van je werk Marlies het is echt een prachtige kamer geworden! Hier kun je heerlijk wat uurtjes doorbrengen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden zeg, heerlijke plek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kamer heb je gekregen Marlies,
    Ik heb de laatste tijd wat werk van je gemist maar dat heb ik net bekeken heel mooi!

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg!! Jij bent je distress paint nu vast wel dankbaar Ha ha.Het is ook veel lichter voor zover ik dat kan beoordelen. Het kan niet anders of er zullen weer hele mooie creaties te voor schijn komen ;-) Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg!! Jij bent je distress paint nu vast wel dankbaar Ha ha.Het is ook veel lichter voor zover ik dat kan beoordelen. Het kan niet anders of er zullen weer hele mooie creaties te voor schijn komen ;-) Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig, daar hebben jullie samen iets moois van gemaakt. En nu gauw weer aan de knutsel....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En in het echt ziet de kamer er nog mooier uit!
    Gezellig weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kamer is het geworden.
    Ben benieuwd naar de prachtigedingen die daar vandaan zullen komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, proficiat met je super mooie hobby-kamer ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.