zondag 7 december 2014

Laatste Art Journal dag van dit jaar.

Afgelopen zaterdag was de laatste Art Journal dag van dit jaar.
Met een geprinte foto aan de slag, deze gesealed met een medium. 
Daarna structuurpasta's en verf (buiten de foto) het tafereel door laten lopen over de rest van het papier. Zodat je niet kunt zien waar de foto stopt en waar de creatie begint. 

Dit is het geworden.


Hier onder zie je de foto die gebruikt is.


Dit was een kleurrijke opdracht. 
Heb me prima vermaakt, en bleef maar kleur toevoegen. 
Het is daardoor maar bij 1 pagina gebleven. 
Maar ik ben heel tevreden over het eindresultaat.

*****

5 opmerkingen:

  1. hij is inderdaad schitterend Marlies, wat een kleuren pracht en wat heb je die foto er mooi in verwerkt, het is net of ze het beeld uitzwemt, plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je mag zeker tevreden zijn Marlies, wat een prachtige pagina!!!! Schitterende kleuren en er zit zo'n mooie flow in, ben erg benieuwd naar deze techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik ben sprakeloos, wat een droombeeld !!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het natuurlijk op die dag een klein beetje tot stand zien komen. Wat is het MOOOOOI geworden!!! Het spettert echt van je pagina af, geweldig! En wat is je foto mooi één geheel met je pagina!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Marlies dit is PRACHTIG!!! ik zit hier met mijn mond open te kijken een echt meesterwerk is het geworden , doe zo voort zou ik zeggen, op je blog is het gewoon genieten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.