woensdag 5 november 2014

Art Journal dag 1-10-2014.

Afgelopen zaterdag was er weer een Art Journal Dag bij De Craftorij in Ede.
Dit keer kregen we uitleg over nieuwe productenlijn van Finnabair. 
En onder tussen konden we ze uitproberen in onze Art journals.
Het was weer heel inspirerend.

*****

Meestal begin ik op losse blaadjes, en ga 's middags op een pagina in mijn journal aan de gang. Maar nu had ik de stoute schoenen aan getrokken en heb op 2 pagina's gewerkt.
Zoals je hier onder kunt zien.


En hier nog een keer de pagina's apart.
Eerst links.


En hier volgt rechts.


*****

9 opmerkingen:

  1. Mooie pagina's Marlies! Leuk met die vintage plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ze nu helemaal af te zien, prachtig!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat dapper om gelijk al in je journal aan de gang te gaan, ze zijn erg mooi geworden, inderdaad leuk die vintage look.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh dapper hóór, ik werk ook het liefst op losse vellen maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, prachtig gedaan ! Ik zou het niet durven, zo ineens op de pagina's... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW what wonderful pages! Love the great background so fabulous colored.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige pagina's Marlies, schitterende achtergronden, helemaal mooi, wat leuk voor jouw nabestaanden om zo'n mooi familie boek te mogen bewonderen!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige pagina's zijn het geworden.

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.