zondag 19 oktober 2014

Ladies.

 Nummer 10 van mijn foto art journal album.


Ik zag het helemaal voor mij: Rood/oranje/geel/groen/blauw op een pagina.
Rood/oranje/geel aan de binnen kant en blauw/geel/groen aan de buitenrand.

Toen eenmaal alle kleuren  op het papier zaten, viel het zo tegen.

Omdat ik de pagina er niet uit wilde scheuren, ben ik maar gaan stempelen. 
Mmmmmm ja . . . . .
Met wit de stempels wat ingekleurd.
En hier en daar cirkels in kleur aangebracht.
Ja, zo ging het helemaal de goede kant op.
De dames erbij, en joepie dit was wat ik bedacht had.

Dus heel tevreden over het eindresultaat.

*****

8 opmerkingen:

  1. Weer een hele mooie pagina voor je album en mooie vrolijke kleuren, ik heb niet op al je kaarten gereageerd maar ze zijn allemaal prachtig.

    fijne zondag

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ze spatten van het scherm af, ik vind ze erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry hoor Marlies, maar ik vind je pagina heel erg mooi, prachtige kleuren en super mooie samenstelling!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eind goed al goed :) grappig te lezen dat het uiteindelijk toch werd wat je wilde, zo zie je maar de aanhouder wint. Het is een prachtige pagina geworden!

      Verwijderen
  4. Je mag terecht tevreden zijn, het is een super prachtige pagina geworden ! Heel mooi, hoe die warme kleuren uitstralen naar buiten toe ! Prachtige figuren ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig eindresultaat, zo zie je maar weer dat de aanhouder wint! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW what an expressive creation, love the colorful background too.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja lastig he als het tegenvalt en dan toch doorgaan....mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.