maandag 8 september 2014

Art Journal Club 6 september 2014

Art Journal Clubdag.
Afgelopen zaterdag was er weer een Art Journal Club dag bij De Craftorij in Ede.
Het Thema was: "lettering een stapje verder".
Het was weer een creatieve dag mat veel tips en ideeën.
De eerste foto is gemaakt door Lia van De Craftorij en mijn eerste creatie van die dag. 




 *****

De tweede foto heb ik mijn creatie nog een keer ge-scand, voor een close up.
 



 *****

 Daarna ben ik nog met een tweede begonnen die ik thuis heb af gemaakt.




Ik heb me weer prima vermaakt afgelopen zaterdag.

***** 

8 opmerkingen:

  1. erg mooi Marlies, wat een sierlijke letters en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je letters zijn goed gelukt!
    Leuk boek is dat hè, waar ze uit werkten.
    Ik heb deze workshop helaas gemist, echt jammer, want letters is toch wel mijn ding. Ga kijken of ik het in oktober wel kan doen. Zie ik je dan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en knap, was vast een leuke leerzame workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat prachtige tekst ! Heel mooi gedaan ! Jammer dat Ede wat te ver is voor mij.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja het ziet er prachtig uit, het was weer een leuke dag!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful covers, love the creative letters!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal prachtige Marlies, weer een goede les bij de Craftory, ik wou dat ik ook in Nederland woonde wat hebben jullie leuke workshops!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat mooi geworden, baalde dat ik niet kon.....zo leuk om te leren!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.