zondag 10 augustus 2014

Laatste opdracht.

1 aug. kregen we nog een laatste opdracht van de Craftorij Zomer Challenge, nl: maak één foto van al je 61 kaartjes + alle opwarmertjes.
Nou, dat had wel wat voeten in aarde. . . . . . . .  Het was heel warm die dag, het water liep met straaltjes van mijn rug.
Ik alle kaartjes netjes op de vloer, . . . . . . . 
Paste het niet op mijn beeld van m'n camera. Of het werd zo klein dat je ze haast niet meer zag.Grgrgrgrgrg. Ik op het keukentrapje. (Best wel gevaarlijk als de waterstraaltjes blijven lopen.) Ze pasten niet op het beeld. Oke, dacht ik, het is niet anders dan maar op 2 foto's.
Pffffffffffffffff . . . . . . 
Weer alle kaartjes verleggen, en in 2 delen verdelen.
Ja, foto gelukt van de eerste 30. Nee dus. Stond mijn voet erbij op.
Pfffffffff . . . . . .
2e poging: Poot van het trapje er bij op gefotografeerd. Aaaaaaaaa . . . . .
Poging 3, mislukt want de zon ging in de kamer schijnen en daardoor stond de schaduw van de hordeur en de deurpost er bij op.
Ja ik werd daar niet vrolijker van, en toen moest ik nog oppassen dat ik met mijn warmtedruppels niet ook nog mijn camera nat zou maken. 
 Mijn gewicht is er niet minder van geworden, maar . . . . 
Het is me gelukt zoals je hier onder kunt zien: alle kaartjes  verdeeld over 2 foto's.




Pffffffffff.

*****

7 opmerkingen:

  1. wat een geweldig verhaal Marlies, ik zie je zo bezig in de woonkamer, maar het is gelukt en wat een mooi geheel zo alles bij elkaar, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat heeft wel wat voeten in aarde gehad maar het is goed gelukt en leuk om zo alles samen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha....wat een avontuur, maar het is een prachtig overzicht geworden!! Een twee luik zullen we maar zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW dear Marlies what a lot of beautiful art works, I'm excited.
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi overzicht zo, erg leuk! Kom je ook de 30ste naar de reunie? Zien we elkaar misschien weer eens:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Marlies, wat een moeite ! Ja, zoiets goed fotograferen is vaak lastig hé, maar het is prachtig gelukt en je mag terecht trots zijn op je werk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige collectie Marlies, maar wat een talent , wat een verscheidenheid ,super gaaf!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.