donderdag 28 augustus 2014

Eyes of the soul

Nummer 2 van mijn fotoalbum Art Journal.


12 opmerkingen:

  1. Wauw...prachtig Marlies, het lijkt net of de water druppen het patroon vergroten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg, die ogen blijven je volgen en spatten van het scherm af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig gedaan, heel indrukwekkend met die ogen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi hoor Marlies een genot voor het oog!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW what an impressive creation, Really unique.
    I wish you a wonderful weekend,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuke collage!
    Ik zou je willen vragen of je mee wilt doen in de Around the World bloghop...
    Ik wil je namelijk daarvoor nomineren. Je hebt er vast al wel van gehoord.

    De vragen zijn,
    1) Hoe werkt mijn creatieve proces??
    2)Waarin verschilt mijn werk met dat van anderen op het gebied van stempelen en mixed media?
    3)Waar ben ik op dit moment mee bezig??
    4)Waarom doe je wat je doet??

    Je moet dus ook weer vier anderen nomineren, en dit alles dus in een blogpost op je blog verwerken.

    De bloghop is gestart in het Engels maar gaat nu dus verder in het Nederlands.


    Graag hoor ik of ik je mag nomineren...

    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige pagina Marlies, schitterende kleuren!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie pagina Marlies. Prachtige compositie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.