zondag 6 juli 2014

Craftorij Zomer Challenge dag 31 tm 34.

Dag 31 CAS (Clean And Symple)

  
*****

Dag 32 Alleen tekst.


*****

Dag 33 Ramen.


*****
Dag 34 Gebruik een envelop uit de post.


*****
Beschrijving.
Dag 31.
 
Rondje uit Scrap papier geknipt. Stempels met blauwe inkt op witte kaartje gestempeld. Daar het scrap rondje opgeplakt. Vlinder met zwarte inkt op wit karton gestempeld en uitgeknipt. Deze vlinder op het rondje geplakt.
Dag 32.
Kaartondergrond geel gemaakt met Distress inkt Mustard Seed. Daar een template op gelegd en geblend met Distress inkt Peele Paint.
5x een tekst gestempeld met zwarte inkt. 3x de Paperclip in wit gestempeld.
Dag 33.

Stempel 4x gestempeld op wit karton. Uitgeknipt en op zwart papier geplakt. Bloemen en wat strepen ingekleurd. Stukje muur op witte kaart gestempeld met bruine inkt. Glas in lood raam op witte kaart geplakt, precies boven het stukje muur. Tekst gestempeld met zwarte inkt.
Dag 34.

Gedeelte van een ontvangen envelop gescheurd. Tekst met fine liner er op geschreven. Hand en vlinder op wit papier gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Witte kaart met Distress inkt Broken China gekleurd. Daar template p gelegd en Distress inkt Chipped Sapphire geblend met blending tool. Envelop deel op ondergrond geplakt. Daar hand en vlinder opgedaan.
*****

4 opmerkingen:

  1. Prachtige serie weer Marlies. Ben vooral weg van je cas kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes, ik vind je CAS kaart ook erg mooi, maar de laatste met de envelop vind ik ook schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super wat een mooie uitwerkingen weer, de bovenste: jammie maar ook de glas in lood. Je zit weer goed in je creatieve flow volgens mij, heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, weeral supermooi gedaan Marlies ! Ik zou niet kunnen kiezen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.