woensdag 4 juni 2014

Craftrorij Zomer Challenge.

Ik heb mij opgegeven voor de Craftorij Zomer Challenge.
Ga proberen zoveel mogelijk van de dagelijkse opdrachten te maken.
Hier onder laat ik alvast die van dag 1 t/m 4 zien.

Dag 1. Druppels


*****

Dag 2. Koffie/Thee .


*****

Dag 3. Mozaïek.


*****

Dag 4. Zwart/wit en 1 andere kleur.


*****

Beschrijving:

Dag 1.
Ingekleurd met 3 kleuren distress inkt, regendruppels en man gestempeld met stazon timbre brown.

Dag 2.
Ondergrond is met verschillende kleuren bister ( ik mocht wat gebruiken van een vriendin) gemaakt. De cirkels zijn ge-embosd. Koffie kop en koffie pot gestempeld ingekleurd met blauwe distress inkt en uitgeknipt. Daarna opgeplakt.Hier en daar zwarte en witte cirkels met inkt en nog wat zwarte en witte spetters.

Dag 3.
Ondergrond bewerkt met PanPastel Copper. Daarna template er op gelegd en met blauwe PanPastel gesponsd. Dame gestempeld met bruine inkt op wit papier, ingekleurd met oranje/rode tinten Derwent Colorsoft kleurpotloden, en daarna uitgeknipt. Vervolgens opgeplakt op achtergrond. Na de tekst de blauwe en witte rondjes op papier aangebracht.

Dag 4.
Swirlstempel met zwarte inkt op ondergrond gestempeld. Op wit papier de dame gestempeld met zwarte inkt. Dame eerst ingekleurd met groene Colosoft kleurpotlood en daarna uitgeknipt. Daarna dame met zwart potlood over getrokken op ondergrond en uitgedoezeld, daarna opgeplakt. Hier en daar nog wat groenen pareltjes.

*****
   

7 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je meedoet met de zomerchallenge. Ik vind ze allevier erg mooi, de bovenste vind ik super met die druppels zo boven die plu, de tekst van de mozaik is heel mooi, de thee lekker shabby zo met die vlekken en kleur en je dame is heel stijlvol. Kortom: mooie start!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk dat je ook meedoet en wat een prachtige uitwerkingen heb je al gemaakt, vind het stuk voor stuk plaatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Marlies, die regendruppels zijn nu wel toepasselijk !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt voor de Challenge Marlies, ik vind ze alle drie super, maar dat mannetje is de regen is toch nog iets specialer vooral de schaduw vind ik fantastisch!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, het zijn allemaal kleine kunstwerkjes, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge en de kaarten zijn ook prima gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn allemaal juweeltjes geworden Marlies en wat is het leuk om te doen hè. Goed idee om ze per vier te plaatsen, zal ik binnenkort ook eens gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.