woensdag 11 juni 2014

Craftorij Zomer Challenge dag 5 en 6.

Dag 5: Nummers/Getallen/Cijfers.





*****

Dag 6: Verwerk verpakking.


*****

Beschrijving:

Dag 5:
Op de ondergrond 2 kleuren Distress Paint aangebracht met de brayer. Goed laten drogen.
Template op ondergrond gelegd en Gelato op baby-wipe aangebracht en over de template gewreven. Overtollige Gelato verwijderen met keukenrol.
Vervolgens cijfertemplate er op gelegd en met 2 kleuren Distress inkt en blending tool over de template gedoezeld. Op wit papier de meetlinten en hand met zwarte inkt gestempeld en uitgekipt. Tekst getypt met demolabel. En alles opgeplakt.

Dag 6:
 Toen ik die opdracht las zei ik hard op dat ik die niet mee deed, want ik had geen idee wat ik daar mee moest. Toen zei Jan tegen mij dat we net verpakking materiaal in de papierbak hadden gedaan. Oke . . . . . . . .
Dat is 4 lagen dik karton dat in repen is gesneden en als een net aan elkaar zit. Leuk, maar hoe ga ik het gebruiken????????
Eerst maar een op het witte kaartje geplakt. Ach ik kan er wel eens met de brayer overheen gaan waar Distress inkt Vintage foto opzit doordat ik de brayer over mijn craft sheet heb gerold. Dat ging goed. Er moest ook lint op vond ik. Ja dat was het. Het moest er uit zien als een cadeautje. En zie hier het resultaat. Bedankt Jan voor het idee.

8 opmerkingen:

  1. leuk met de paint en een brayer werken, geeft een gaaf effect, ga ik ook eens proberen en je kaart met verpakking is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig gedaan Marlies, ben al benieuwd naar de volgende !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten bij de zomerchallenge!
    Je weet inmiddels al dat je nooooit iets mag weggooien hè, kun je altijd nog eens ergens voor gebruiken. Maar ja, je denkt vaak niet dat iets ooit nog eens nodig zal hebben.
    Je hebt trouwens allemaal van die mooie kaarten gemaakt voor de challenge, leuk hoor!
    Ik hoop het 61 dagen vol te houden.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have really wonderful realized the themes
    I wish you a nice weekend,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marlies, en wat heeft Jan toch goede ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave uitwerkingen Marlies, mooi die hand die lijntjes aan het trekken is.
    Enne....lekker een bak reserveren waar je ouwe zooi in kan bewaren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.