zaterdag 28 juni 2014

Craftorij Zomer Challeng 21 tm 24.

Dag 21 Recycle iets.





*****

Dag 22 Je voordeur.




*****

Dag 23 Favoriete Songtekst.




*****

Dag 24 Monochromatic.




*****

Beschrijving:

Dag 21:
Dit onderwerp kon ik niet bedenken wat ik daar mee moest. Gelukkig had Jan een goed idee, nl. teken een compost ton en daar steekt dan tuinafval uit. Daar moest ik even over nadenken. Ben toen maar gewoon begonnen met het tekenen van de compost ton. En toen zag ik het voor me. Heb de compost ton getekend en ingekleurd met Colosoft kleurpotlood, en daarna tuinafval in de ton getekend. Bomen en planten met zwarte inkt gestempeld. Met Blending Tool papier "ingekleurd" met Distress inkt Shabby Shutters, Mustard Seed en Faded Jeans. Als laatste de tekst gestempeld.

Dag 22:
Stuk uit een rechthoekig papier gescheurd. Kaart onder de rechthoek gelegd. Binnen het "gat"deel van de voordeur en muur getekend. Dit ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden.
Daarna het stukje papier wat ik uit de rechthoek had gescheurd over de tekening gelegd en van dat stuk papier over de kaart naar buiten met Blending Tool gegaan. Dit met Distress inkt Mustard Seed en Wild Honey. Tekst met zwart op kaart gestempeld.

Dag 23:  
Tekst in mijn fotoprinter opgeslagen en de achtergrond bewerkt in het programma. De 2 zwaluwen gestempeld met zwarte inkt en uitgeknipt. Daarna uitgeprint en op kaartje geplakt.

Dag 24:
Ladies gestempeld met blauwe inkt. Op de ladies een mask geplakt. Met blauwe inkt Swirls en tekst op de gehele kaart gestempeld.
Blending Tool met Distress inkt Faded Jeans en Broken China over de gehele kaart gegaan.
Mask van de Ladies verwijderd. Ladies ingekleurd met verscheidene blauwe Colorsoft kleurpotloden.
Als laatste de tekst geplaatst.

***** 


7 opmerkingen:

  1. Leuk zo om er een aantal bij elkaar te zien, ik had ze al allemaal gezien natuurlijk op facebook,haha
    gezellige zaterdag verder!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie serie Marlies, mooi dat je veel zelf getekend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie heb je gemaakt Marlies, een paar had ik gemist op FB maar gelukkig laat je ze hier nog zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige serie Marlies. De recycle is absoluut mijn favoriet, zo mooi getekend en schitterend van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi Marlies ik ben nog niet zo ver maar ,krijg nu ook wel weer de kriebels om wat te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Again wonderful collection, My favorit are the first and last.
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Marlies, wat een prachtige creaties heb je gemaakt, super ! Intussen kan ik ook weer op mijn blog, oef !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.