donderdag 29 mei 2014

Toch nog een vervolg tangle.

15 mei heb ik een berichtje geplaatst met 2 dames en tangles. 
Deze waren gemaakt op de rechter zijde van het "voor gekleurde" This Is Me boekje.

Ik vond het niet af en had nog geen tekst. 
Dus ben ik op de linker bladzijde gaan tanglen en heb daar ook een dame getekend, door een template over te trekken.

En al zoeken op internet vond ik ook nog een bijpassende tekst.




*****

Zo ziet het er nu uit.



*****
 
Dit is de rechterkant die ik 15 mei plaatste, nog zonder tekst.


*****

4 opmerkingen:

  1. wow wat een geweldige aanvulling, hij is helemaal af nu, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marlies, dit is echt wel jouw ding hè?!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.