vrijdag 9 mei 2014

Tag en ATC uitdagingen maart en april.

Deze uitdagingen had ik nog niet laten zien.

De Tag uitdaging van Yvonne en mij, met een techniek uit de Craft Stamper van die maand.

 *****
De techniek van maart heb ik gekozen: Coarse molding paste.
De linkse is voor mijzelf en de rechtse is voor Yvonne gemaakt.


 Yvonne koos voor de techniek:
Into the fold


*****
Voor April vond ik de techniek Brayerd Stains leuk. 
Het resultaat zie je hieronder.


Embossed Wax Crayon was de techniek die Yvonne had gekozen.


*****

De ATC uitdaging met Craft Stamper stempel samen met Alida.

Dit is het geworden met het stempel van maart.
Links die van mij, in het midden het Cs stempel en rechts die van Alida.


*****

En hier onder die van April.
Links die van mij, in het midden CS stempel en rechts die van Alida. 

*****

6 opmerkingen:

  1. leuk weer zo alles op een rij, ik vind je 1e tags de toppers en natuurlijk is de rest ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdagingen met een super leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je labels weer prachtig , heel interessante uitdagingen met heel mooie resultaten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, jullie zijn ijverig geweest, wat een prachtige uitvoeringen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie labels Marlies met die twee fasion ladies erop! Leuke techniek en mooie materialen. Ook de andere creaties mogen er zijn. Leuke uitdagingen met elkaar.
    Fijne zondag, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.