zondag 18 mei 2014

De 2e tangle.

En hier de 2e tangle, gemaakt de afgelopen vakantie.
Ook weer in mijn boek waar de bladzijden al gekleurd waren. 

*****

Ik krijg wat vragen over het boekje.( hoog 21,5 bij breed 17,5 cm)
Karin liet hem aan mij zien. Zij had hem bij Bol.com vandaan. Aangezien ik niet van de internet bestelling ben, baalde ik een beetje omdat het juist zo handig zou zijn voor een vakantie in de caravan, waar je toch niet je hele hobbyruimte in mee kunt nemen. 
Maar gelukkig kwam ik hem plotseling in de Bruna tegen.
Hij stond bij de zentagles en tekenen voor volwassenen boeken. 
Mijn titel is iets anders als die van Karin, nl: 

"This is me" [ schrijf-, teken- en plakboek]
( Een inspirerend invulboek voor een creatieve zoektocht naar jezelf)
ISBN 978-90-447-3773-8


*****





Eerst de kevers gestempeld, daarna getangled.
Toen alles klaar was de kevers op wit paper gestempeld en alleen de lichaampjes uitgeknipt en op de kevers geplakt.


*****

5 opmerkingen:

  1. Wauw, weer super gedaan !! En bedankt voor de info over het boek, lijkt me heel leuk ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is die mooi zeg voor al die toetsen.....SUPER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat prachtig, wat leuk zo over die piano toetsen, erg grappig gedaan, handig zo'n boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je uitleg van het boekje en wat is deze ook weer mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Marlies, ja zo'n boekje komt altijd van pas , ga toch eens een kijkje nemen op de webwinkel, bedankt voor de tip, je creatie is super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.