dinsdag 8 april 2014

Vlaggetjes wedstrijd De Craftorij gewonnen.

De Craftorij had voor de Art Specially Event een vlaggetjes wedstrijd uit geschreven. Een voor de zaterdag en een voor de zondag. 
Dit vond ik zo leuk, dat ik er een gemaakt heb om zondag mee te nemen.
 

Dit is hem geworden.

*****

Nog wat details.




*****
 
Het vlaggetje hangt hier met nog meer mooie vlaggetjes, bij de stand van De Craftorij.


 Wat ik nog niet wist . . . .  
Dat het winnende vlaggetjes bekend was, aan het eind van de dag.
Lia laat hier zien wie het is geworden,en wat de te winnen prijs is.


Aan het eind van de zondag kom ik dus niets vermoedend bij de stand van de Craftorij om nog even gedag te zeggen. 
Word ik gefeliciteerd. 
Ik begreep niet waarom. 
 Kun je begrijpen dat ik er helemaal stil van was, toen Lia vertelde dat ik de prijs had gewonnen. 
(Zoals je kunt zien op de foto hier onder)


Van zo een eer wordt ik wel blij!!

Dus jury:

Dank je wel.

*****

12 opmerkingen:

  1. Super!!!! alsnog gefeliciteerd veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las het al en vind het supergaaf voor je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en verdiend, een heel mooi vlaggetje, proficiat en een leuke prijs. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is nog eens een leuke verrassing en wel verdiend, je vlaggetje is erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo leuk voor je. Het is ook een heel mooi vlaggetje dus absoluut een verdiende prijs.
    Dus ook hier nog : Gefeliciteerd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals gefeliciteerd, zo leuk om te winnen, niet om de prijs (hoewel die wel errug leuk is) maar de eer dat ze jouw vlag de mooiste vinden! En hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welverdiend gewonnen, want ze is prachtig...hartelijk gefeliciteerd!
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik heb ze zondag gezien en het stond heel vrolijk al die vlaggen.



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Marlies geweldig ! Proficiat !!!! Heel leuke vlag ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.