woensdag 30 april 2014

Terug van vakantie.

Lekker 2 weken op vakantie geweest. 
Veel gefietst en veel gelezen, maar ook creatief geweest. 
De resultaten laat ik jullie in de komende berichten zien.
Heb namelijk veel getangled.

*****

Maar ik bedacht mij vanochtend opeens dat ik al een tijdje geen uitdaging voor jullie had bedacht.
Tijdens de vakantie heb ook meerdere ondergrondjes gecreëerd. Dus daar kon ik wel wat mee voor de uitdaging aan JULLIE.

UITDAGING voor jullie is deze: 

 1. Gebruik deze ondergrond om iets moois van te maken (bijv. ATC, kaartje Art Journal.) Stuur mail uitwerking naar mij, en ik plaats hem op mijn blog. (mooie reclame voor je eigen blog :-) )
2. Heb je daar moeite mee, . . . . heb je dan een mooi stempelafdruk voor mij zodat ik daar mee deze pagina kan afmaken. Ook die plaats ik op mijn blog.

*****

Wie voelt zich uitgedaagd?

*****

En hier is de Pagina.


*****
Onder het kopje: " uitdaging aan jullie " in de sitebar staan meer doorlopende uitgingen waar je wat mee mag doen.

Veel plezier

*****

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige achtergrond, als ik er aan toe kom ga ik hem zeker voor iets gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Ben erg benieuwd naar je vakantie werk :) mooie heldere achtergrond is dit zeg en wat een leuke uitdaging heb je voor ons bedacht. Wie weet als ik tijd heb doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie achtergrond heb je gemaakt, schitterend van kleur, leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je genoten hebt van je vakantie ! Een prachtige achtergrond, ik ga proberen er iets mee te maken ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke uitdaging Marlies, ik ga er zeker wat van proberen te maken! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.