zaterdag 22 februari 2014

Mysterie.

We waren bij mensen op bezoek, en daar kregen we allerlei lekkere dingen voor geschoteld.
Heerlijk.
Er kwamen ook servetten aan te pas.
Mooie met een Boeddha hoofd. 
Ik zat dat te bestuderen en zag al weer voor me wat ik er allemaal mee zou kunnen doen.
Schijnbaar straalde dat van mijn gezicht, want ik kreeg de vraag of ik ze mooi vond. 
Ja natuurlijk . . . . 
Ik kreeg er 3 om mee te nemen en leuke dingen van te maken.
Dat laat ik me geen 2x zeggen, dus hier is de eerste, gemaakt op een Gelli Plate achtergrond.



*****

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pagina Marlies en wat een mooie rand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooie achtergrond en wat gaaf met dat boeddha hoofd, ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden en die paarse kleur past er zo goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat prachtig Marlies, hele mooie pagina is dit geworden, en ik kan er helemaal inkomen, die servetten met dat boeddha hooft helemaal top!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pagina, super die achtergrond ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.