maandag 3 februari 2014

Art Journal Clubdag februari.

Afgelopen zaterdag was er weer een Art Journal Club dag bij de Craftorij in Ede.
We gingen met stukken scrap design papier een achtergrond maken en daar met transparante verf over heen.
En een boom van stukjes tekst papier maken, dit alles met een glimlach naar Christy Tomlinson.

*****


Op deze foto zijn achtergrond en boom klaar, en al aardig wat blaadjes geknipt van design papier.
Door de verf heen kun je het design papier zien.

*****


Dit is het eindresultaat.
 De hand en de tekst heb ik thuis nog gemaakt. 
De vogeltjes zijn ook op design papier gestempeld, de vogelkooitjes op tekst papier.

***** 

Hieronder nog even de twee pagina's apart.





Al met al weer een geslaagde dag, 

*****

7 opmerkingen:

  1. mooi zeg, ik vind die paarse hand er zo mooi uitkomen, leuke techniek, ik zag je weer zitten op fb....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige pagina's Marlies en wat een leuke techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze zijn mooi geworden en gaaf die hand!! En het was weer inspirerend .Gezellige avond verder!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn thema, mooie kleuren, kortom een schitterende pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk geworden Marlies, ik vond het ook een topdag met een leuke techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit prachtig gedaan , super, ik wou dat ik ook een keertje kon mee spelen in de craftory want jullie maken echt hele mooie projectjes!!!voorlopig zal ik mijn art journal zelf moeten invullen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu pas zie ik de hand met de vogel, ik heb juist zo'n kaartje gemaakt, oei , nu gaat men weer denken dat ik bij jullie inspiratie heb gehaald , maar dit is gewoon toeval , ik had het nog niet gezien!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.