vrijdag 24 januari 2014

Klein aardigheidje.

Een tijdje geleden zou ik bij iemand gaan knutselen. 
Ik had als aardigheidje, om mee te nemen, een leuke Tag gemaakt.
Maar een paar dagen voor dat ik zou gaan, kreeg ik een envelop in de brieven bus met het eindresultaat van mijn uitdaging aan haar.
En in die envelop zat de Tag met . . . . . . . . 
daarop een korset.

*****

Als je mijn Tag hieronder ziet begrijp je zeker wel dat ik gauw een ander aardigheidje heb gemaakt, want wat had ik op mijn Tag gedaan . . . . . 




. . . . . een Korset.

*****

8 opmerkingen:

  1. ha, ha, wat toevallig, maar het is wel een schitterende tag geworden, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha...heel toevallig :) maar met deze tag maak je vast iemand anders erg blij hij is nl. prachtig, mooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via de scrapling van Alida kom ik bij jouw blog uit wat een mooie tag en kaarten maak je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha, wat leuk, maar het heeft je weer geinspireerd om nog een mooie tag te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha dat heb je me niet verteld!
    Maar de kaart die ik daar voor in de plaats kreeg was ook errug mooi en staat nog steeds op de kast te pronken!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat een bak zeg. Het is wel een erg mooie tag geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het Corset is in denk ik dan, ja dat kan gebeuren, telepathie zeker, ja ik heb Karin's tag' gezien op haar blog en die was ook super, de jouwe trouwens ook hoor!!! Prachtig stempelwerk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both are beautiful tags, the fisrt is my favorite. I wish you a sunny day,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.