woensdag 22 januari 2014

Creative Ladies letter I en J.

Mijn letters I en J zijn aangekomen bij de desbetreffend Creative Ladie, 
dus kan ik ze op mijn blog plaatsen.





Hier volgt de beschrijving:

I van Inschenken.

Achtergrond ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden C140, C170, C210, C340, C330, C290. En daarna gedoezeld met geurloze terpentine.
Achtergrond stempel gestempeld met Archival inkt Cobalt.
Kopjes en theepot: Derwent Colorsoft C340, C210. Thee met C580. En alles daarna gedoezeld.
Letter met Stabilostift 88/22
Swirl: Archival inkt Black.


J van Jaartal.

Letters met zwarte stift getangled.
Gelatos BubbleGum en CottonCandy de achtergrond ingekleurd.
Kantstempel met Stazon Dove Grey. Cijfertemplate en GELATOS Bubble Gum en Cotton Candy aangebracht op achtergrond.
Vlinder gestempeld op achtergrond en op wit papier. Die op wit papier ingekleurd met Distress Markers. Rand gestempeld met Stazon Black en Archival  inkt Cobalt.

*****
 

 

3 opmerkingen:

  1. Geweldig bedacht...inschenken!! Mooie pagina's Marlies ook je zentangles zijn weer super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerkingen! Inschenken is een geweldige vinding en de gedoodelde letters: Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en in het echt nog veel mooier, het inschenken is voor mij de topper, leuk bedacht en creatief uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.