zondag 22 december 2013

G en H

15 December was het weer zo ver. Dit keer waren de letters G en H aan de beurt.

Voor de letter G heb ik het woord Gezicht gekozen.


De letter H, daar heb ik meerdere woorden gebruikt.
nl. Huisdieren, Honingraat, Herfst en Hommel.



*****

Beschrijving:

Gezicht.

Letter getekend met Stabilostift nr 88/22. Ingekleurd met Derwent Colorsoft C140, C310 en C350. Gezicht gestempeld met Archivaql inkt Cobalt. Met dezelfde inkt het gezicht ook op het ovaal gestempeld. Het ovaal ingekleurd met Derwent Colorsoft C140 en gedoezeld met geurloze terpentinen. A5 en gezicht ingewreven met Gelato Lavender en Cotton Candy. De blaadjes opgebracht met Gelato Bebble Gum en Blueberry en een template. Buitenrand A5 met Gelato Boysenberry bewerkt. De andere letters gestempeld met Distress inkt Victorian Velvet.

Huisdieren, Hommel Honingraad, Herfst.

Letter getekend met Stabilo stift 88/22. Ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden C140, C310, C350. Daarna gedoezeld met geurloze terpentine.
Ondergrond ingekleurd met PanPastel 430,5 en daarna met dezelfde kleur template ingekleurd. Stempels gestempeld met Archival inkt Cobalt. Herfstbladeren aangebracht met PanPastel 560,5. Stempels ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden C140, C350, C560.


6 opmerkingen:

  1. Je pagina's zijn super Marlies, ik lees dat jij ook met de gelatos in de weer bent. Leuk spul he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi hoe je de beide pagina's in dezelfde kleurtinten houdt, ik vind ze allebei weer prachtig, morgen maar eens in het echt bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pagina's Marlies, ik vind de letters zóóó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties , heel kunstzinnig, de eerste heeft mijn voorkeur , de letters vind ik ook zo mooi gevormd!!! Prachtig!!

    Fijne kersttijd!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitwerkingen Marlies, het ovaal in het gezicht vind ik erg leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer erg mooi geworden Marlies. Het ovaal in het gezicht geeft een erg mooi effect en ik ben weg van je gedoedelde letters.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.