vrijdag 22 november 2013

Zentangle Girl.

Hier ben ik wel een tijdje mee bezig geweest, maar het is af.
Een heel A4 gevuld met Zentangle.
Dit keer was ik niet vergeten tussendoor foto's te maken van het proces.

*****


Ik wilde eens uitproberen hoe Zentangles op lichtbruin papier en met bruine stift er uit zou zien, (i.p.v. op wit papier met zwarte stift).
Ik heb sommige stukjes  ingekleurd, omdat ik het anders erg somber vond worden.




Hier onder zie je het uiteindelijke resultaat.


Het is zo leuk om te doen.
En . . . . , is jullie iets opgevallen aan de ogen?

*****

8 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je hier wel even zoet mee bent geweest Marlies maar het resultaat is dan ook prachtig!! Heel erg knap gedaan maar euhhhh...ik zie niets bijzonders aan de ogen behalve dat ze groen zijn maar dat bedoel je waarschijnlijk niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is echt prachtig!
    De bruine zentangles zien er perfect uit en je
    Zult hier inderdaad wel even mee bexig zijn geweest, maar het is dan ook schittrerend!
    Ik heb ooj goed naar de ogen gekeken en ze xien er mooi uit
    Maar ik zou verder niet weten wat er zou moeten opvallen.
    Gezellig weekend!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Marlies, wat ontzettend mooi !
    Je hebt jezelf overtroffen met dit kunstwerk.
    En de ogen....ook getangled misschien, met groen ?
    Ik zou het anders ook niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een kunstwerk, schitterend, ik kan me voorstellen dat je hier trots op bent, wat mooi! Ik zie alleen dat de laatste ogen iets donkerder groen zijn dan de 1e, maar dat bedoel je vast ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Marlies, en wat een werk!!!Jij bent super goed met die Zentangles !!Een echt perfect kunstwerk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ogen zijn bloemetjes zo fijntjes echt schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk! Volgens mij heb je elke keer iets veranderd in de ogen, meer zwart en tot slot een andere kleur er bij gedaan, groener. Maar of dat is wat je bedoelt? Het is een pracht werkstuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, die ogen lijken net bloemetjes, als je het in't groot bekijkt... prachtig ! Wat een werk, super gewoon !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.