maandag 4 november 2013

Craft Stamper stempel ATC uitdaging okt. en sept.

Ik loop een beetje achter met het showen van de ATC uitdaging met Alida. Die uitdaging bestaat uit een ATC maken met het stempel van de Craft Stamper van die maand.

*****


De onderste rij is de uitdaging van september.
Links die van mij. Midden Craft Stamper stempel. Rechts die van Alida.
Zo als je ziet, hadden we hier een beetje hetzelfde idee over de kleuren.

De bovendste rij is de uitdaging van oktober.
Links mijn creatie, midden Craft Stamper stempel, rechts Alida haar uitwerking.

*****


6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele uitdaging Marlies en wat een mooie ATC's hebben jullie gemaakt, toevallig dat van die kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt.
    Jou confessions of a lady vind ik wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he ik had ze al gemist, leuk om ze zo weer naast elkaar te zien en inderdaad die lady van Marlies is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige uitwerkingen! Leuk!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.