maandag 11 november 2013

3e Art Journal Club dag.

Zaterdag 2 november was de 3e Art Journal Club dag bij De Craftorij en Ede.
Het thema was Hoofden tekenen.
Ik heb erg mijn best gedaan, maar kan nooit de linker en rechter gezichtshelft hetzelfde krijgen.
Hieronder zie je mijn pogingen van die ochtend.



Thuis toch maar flink gaan oefenen.

*****

Op een gegeven moment maar over gestapt op een gezichtstemplate.
Op de foto hieronder ben ik bezig met het "haar" ,wat ik gestempeld had, in te kleuren met Derwent Inktense kleurpotloden.


*****

En zo ziet het er uit als hij klaar is.


*****

7 opmerkingen:

  1. geweldig wat mooi Marlies, die bloemen in het haar schitterend, maar ook je eigen tekeningen vind ik goed gelukt, ik wou dat ik het zo kon....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je zelf getekende gezichten wel mooi hóór, vooral de ogen zijn goed gelukt en een echt gezicht is ook nooit symmetrisch!! Je pagina gemaakt met het template vind ik geweldig, mooi dat haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zelf getekende gezichten zijn mooi, vooral die rechter!
    Die van mij zien er niet uit, haha, maar het was een leuke uitdaging vond ik!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb altijd bewondering voor je dootzettingsvermogen, je gaat de uitdaging aan en je eindresultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw jij kan toch mooi tekenen hoor ! En links en rechts van een gelaat zijn toch nooit hetzelfde ?? Dus vind ik jouw gezichten heel goed !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van je om zulke mooie gezichten te tekenen. groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je gezichten heel goed gelukt hoor.
    Maar ja, van jezelf zie je alle foutjes ;-)
    Je eindresultaat vind ik erg mooi, met haar bloemen hoofdtooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.