vrijdag 4 oktober 2013

A en B van het Alfabet.

 Met de Cratieve Ladies zijn we gestart met het Alfabet project.
Iedere maand nemen we 2 letters, waarvan je bij de ene een verplichte vorm moet verwerken en bij de 2e vanuit een kleuren palet moet werken. Het wordt verwerkt op een liggende A5.
15 september moest dus de A en de B opgestuurd worden.

Bij de A hoorde minimaal 1 Moo, deze is 2,8 bij 7 cm.
En dit is wat ik van de A heb gemaakt.
Er zijn 2 Moo's in verwerkt, waar ik de aarde voor een deel op heb uitgebeeld.


*****

Bij de B hoorde dit kleurenpalet.



En hier is de B.


Ik had er voor gekozen om de A en de B dezelfde kleuren (die uit het kleurenpalet) te gebruiken.

*****

5 opmerkingen:

  1. ik vind het een heel mooi geheel zo in hetzelfde kleurenpalet. Leuk die bijtjes en grappig hoe je de aarde hebt verwerkt op de Moo. Mooi begin van je alfabet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er super blij mee Marlies, nog bedankt! Grappig dat we met de B hetzelfde onderwerp hadden hè en zelfs dezelfde stempel :) Heb je een fijne vakantie gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk je a en b en ook ik vondt die aarde super mooi verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marlies, allebei je kaarten, en je geeft me inspiratie, ik wou al lang met een art journal beginnen , maar dan ook beginnen met een A maar wist niet dat ik een stempel had die hiervoor geschikt was, maar door je eerste project , heb ik de stempel gevonden nl aarde, je kerstballen lijken op de aarde en dus wist ik het!!! Bedankt voor de inspiratie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Marlies, heel mooi samengesteld ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.