vrijdag 6 september 2013

13x13 Technieken uitdaging

Beter laat dan nooit, is hier de 13x13 technieken uitdaging Yvonne van augustus.

Ik wilde heel graag de techniek met Clingfilm (huishoudfolie) uit de Craft Stamper van augustus 2013 (pagina 72) doen

Dit is mijn uitwerking.


En hier die van Yvonne.



*****

Yvonne had gekozen voor een goude oude, die we al een keer bij de ATC technieken hadden gedaan. Maar nu op 13x13.

Yvonne heeft dit gecreëerd.


Dit heb ik ervan gemaakt. 


*****


Beschrijving:

Cling film.

De Glaze ( Aleen’s Paper Glaze) en de verf gemengd en op de 13x13 geverfd.
Plasticfolie er op gelegd en kreukels in de folie aangebracht. En daarna nacht laten drogen.
Stempels met Archival inkt Jet Black gestempeld.
De buitenkant bewerkt met Gelato Grape en Cats eye Black.

Distressed Glue.

Pritt lijm door sjaabloon gedrukt en met  goed ingewreven. Dit nacht laten drogen.
Daarna ingkleurd met Distress inkt Worn Lipstick en Dusty Concord.
Met babydoekje over het papier wrijven om de pritt te verwijderen.
Gestempeld met Archival Deep Purple.
Buitenrand met Gelato Grape.

*****

6 opmerkingen:

  1. mooie kunstwerkjes zijn het weer. dit keer heel verschillend. Wat is gelato grape?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marlies, ik had ze bij Yvonne al bewonderd. Fijn dat je de beschrijving er steeds bij zet, dank daarvoor! En Alida...volgens mij is dat huishoud folie, zoiets las ik nl. nij Yvonne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer erg mooi, en ook vindt het fijn dat je de beschrijvingen erbij zet. kan ik er nog wat van leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben er weer wat moois van gemaakt Marlies !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige kaarten, en bedankt voor de uitleg van de technieken ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nooit te laat om mooie dingen te laten zien, was leuk om gisteren weer samen te knutselen bij de Craftorij, gezellig!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.