donderdag 8 augustus 2013

Cake(n)

In onze juli vakantie zijn we niet alleen dagjes weg geweest, naar bijvoorbeeld Pampus en het Lauwersmeer.
Ook als we thuis waren hebben we ons prima vermaakt.
We hebben kleine klusjes in en rond het huis gedaan.
We zijn wezen fietsen in de omgeving en . . . . . . Jan heeft in die 2 weken op verschillende dagen een cake gebakken.
Zo heerlijk waren ze.

*****

De eerste cake was in een plaatvorm.
Deze was gevuld met verse stukjes ananas.



*****

De 2e cake was gevuld met appeltjes en kaneel.



*****

De 3e cake werd gevuld met bitterkoekjes, in stukjes die gedrenkt waren in rum, tiamaria en disaronno.



*****
Als je mij zou vragen welke ik nou het lekkerst vond, dan zeg ik dat ze alle 3 in hun eigen variatie heel lekker waren. Dus wat mij betreft op naar de volgende variatie.
*****

9 opmerkingen:

  1. oh, ik krijg er helemaal trek van, het water loopt me in de mond....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het water loopt bij mij ook in de mond Marlies, wat ziet dat er allemaal lekker uit.
    Ik weet wel wat jij volgend jaar mee mag nemen naar de ladies dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht het niet Yvonne, dat wordt pronken met andermans veren. Groet. Jan A. Van der Wulp (privé banketbakker Marlies)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ach, nee toch? Ik dacht nml hetzelfde als Yvonne, volgend jaar op de ladies dag. Ach Jan voor 1 keer??????????????

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Jan, dat valt me wel een beetje van je tegen hoor.
    En als we nu eens tegen iedereen vertellen welke geweldige bakker die overheerlijke caken heeft gebakken ?
    Pleaaaseee Jan ? (ik zit nu heftig met mijn wimpers naar je te knipperen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ben ik niet gevoelig voor knipperende ogen.Daarbij ben ik weer aan het werk, wat betekent dat ik op zaterdag moet bakken en laten jullie nou net op zaterdag die bijeenkomst hebben en cake van een week oud is niet lekker. ;-) Dus ...........

      Verwijderen
  6. Hè dat is nou jammer Jan.
    En vrijdagavond bakken ?
    Dan is het de volgende dag vast ook nog heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.