zaterdag 17 augustus 2013

ART Journal nummer 7

Hier is Art Journal nummer 7.


*****

Werkwijze:

Tissue met Decou-Page aangebracht en verkreukeld en laten drogen.
Met Distress Paint; Victorian Velvet ingekleurd.
De stippen aangebracht met stempel en Distress Inkt: Fired Brick.
De letters stempel en Distress Paint: Seedles Peserves.
Vlakjes met Distress Paint: Broken China.
Een dop gebruikt om cirkels te maken, met Distress Paint: Chipped Sapphire en Seedles Preserves.
De bloemen zijn gestempeld met Archival inkt: Sepia, Cobalt, Jet Black en Deep Purple.
De cirkels zijn ingekleurd met verf.

*****

8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan Marlies, wat een mooi effect geeft dat tisseu papier als ondergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie pagina Marlies!! Heel gaaf met de tissue achtergrond en die mooie bloemenstempelsl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren (natuurlijk) en een mooie pagina weer in je art journal, leuke techniekjes.
    PS: ik vind je nieuwe foto erg leuk en gezellig, ik word er helemaal blij van als ik naar je kijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende journalspread, mooi die achtergrond met dat tissue paper! En ja dat viel me dus ook al op.. je nieuwe foto, leuk! Gezellige zondag verder!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie journal pagina, hele mooie speciale achtergrond, super,wat een mooie combi van stempels en cirkels!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Marlies, prachtige kleuren en de bloemen stempel vind ik geweldig!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben even weze dag dromen op je blog . Vol mooi's en gevleugelde vrienden, ik hou ervan...Zeker benieuwd hoe de uilen fam. het nu maakt. Ook hier vele nestkasten en af en toe komt de uil met jong ook voorbij, heerlijk het buiten leven.

    PS hutje met een veranda ervoor, en daarboven een overkapping, dus zit tot nov. buiten en geniet van de tuin en al het mooi's der moeder natuur.

    Warme groetjes,
    Anita. en fijne nazomer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie pagina's Marlies, geweldige achtergrond. Leuk met dat tissue papier.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.