maandag 8 juli 2013

Deel 4 van 2 creatieve dagen bij . . . .Variatie op Faux Airbrush.

In de Craft Stamper van maart 2013 (blz. 62-63) stond een artikel over Faux Airbrush.
Daar had ik dit kaartje al van gemaakt (zie hier mijn 13x13 technieken uitdaging met Yvonne)


*****

 Tijdens het zoeken naar technieken, kwam ik in het Craft Stamper blad van juli 2013 (blz. 59) een kaartje van Jo Avery tegen die ze naar aanleiding van de faux airbrush (maart 2013 blz 62-63) had gemaakt. Dat vond ik zo'n mooi kaartje dat ik dat idee heb gebruikt voor mijn kaartje.




Werkwijze:

Scheur papier, rafelig, in 2 stukken.
Leg een deel gedeeltelijk over de onderkant van je witte kaart (13 bij 13 cm.) en andere deel op de bovenkant van de kaart.
Laat tussen de beide uiteinden een gedeelte van je kaart open. Bij mij is dat ongeveer 5 cm. In deze "opening"ga je nu distress inkt aan brengen. Ik heb 3 kleuren gebruikt.
Nadat  de inkt droog was, heb ik met dezelfde kleur distress inkt swirls en tekst gestempeld.
Met zwarte stazon, dame en schlpen gestempeld aan de linker kant van de kaart.
Als alles droog is 2 papierdelen verwijdert en met stazon zwart de "Hello" tekst gestempeld.

*****

6 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes en een geweldige techniek, goed gelukt en ik vind dat katje zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Marlies, leuke techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat katje vind ik echt een schatje.
    Leuk die tweede techniek, kunnen we misschien nog wel een keertje voor onze uitdaging doen?
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer, de achtergrond bij het tweede kaartje is geweldig! Zo mooi en zo subtiel!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten, leuke techniek!
    Schattige poezenstempel!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.