dinsdag 23 juli 2013

Art Journal 6

In dit 6e At Journal heb ik gebruik gemaakt van zelf gesneden templates. Dit zijn de 3 gezichts profielen, de dansende vrouw en de vrouw met de bal. De zwarte vrouw is een bestaand template.


Eerst heb ik de pagina's met Gesso behandeld. Na het drogen Distress Paint  Broken China en Peeled Paint aangebracht, en deze 2 kleuren ook voor de swirls en tekst gebruikt.
De dansende vrouw en de vrouw met de bal  in Distress inkt Broken China.
Template met gezichts profielen gebruikt aan linker en rechter kant van de Art Journal. Gebruikt heb ik Distress Paint Seedles Preserves.
Nadat dat droog was de blauwe stippen met Distress Paint Broken China aangebracht.
De zwarte vrouw met template en Distress inkt Black Shoot beïnkt.
Tekst met baluwe fine liner in linker bovenhoek geschreven.
Tekst, profielen en zwarte vrouw bewerkt met witte gelpen.

*****

7 opmerkingen:

  1. erg mooi Marlies, bijzonder die gezichten aan de zijkanten.

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat mooi en wat knap gemaakt, en wat Coby zegt die gezichten aan de zijkant super. Ik vind de kleuren ook mooi zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi Marlies, ik vind het een plaatje !
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow een prachtige journal spread, mooi van kleur en die templates zijn echt schitterend gemaakt!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooi zeg! En wast leuk dat je zelf gesneden templates hebt gebruikt, die zien er echt heel goed uit!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige pagina , Marlies , wat mooi met die tamplates die je zelf maakte, hele mooie kleuren heb je ook samengebracht!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super Marlies !! Heel mooi gedaan ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.