woensdag 19 juni 2013

Mini

Ik vond nog een klein canvasje (10x10 cm). en daar heb ik dit van gemaakt.

Hier nog wat detail van de zijkanten.



*****

Gebruikt:

Tekst op wit papier.
Distress stains: Wild Honey, Chipped Sapphire en Peeled Paint.
Bloemenstempels met Archival Jet black gestempeld.
Vlinder met Archival Cobalt.
Met witte gel pen accenten aangebracht.
Distress Marker Rusty Hinge een schaduw lijntje om het tekst papier getrokken,
daarna met Distress Marker Wild Honey de brush gebruikt om wat diepte te krijgen

*****





7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gemaakt Marlies, mooie vlinder en wat mooi dat de tekst er wat door schemert!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb em vandaag in het echt gezien en hij is schitterend, prachtige kleuren en mooi stempelwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beauty is het geworden.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dit ziet er prachtig uit, erg mooi!
    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Marlies, prachtige kleuren!
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi Marlies! Geweldig die zomerse kleuren en zo klein...je zou zeggen dat hij veel groter is, knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen

    groetjes oby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige canvas, heel mooi uitgevoerd !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.