dinsdag 25 juni 2013

Deel 1 van 2 creatieve dagen bij . .

Vorige week ben ik 2 dagen bij Alida geweest. We zijn die dagen heel creatief aan de gang gegaan, en hebben natuurlijk ook heel gezellig zitten praten terwijl we aan het creëren waren.
Ik laat hier al 2 kaartjes zien die ik toen gemaakt heb met mijn nieuwe stempel. Je kunt hier zien dat je met het zelfde stempel toch verschillende kaarten kunt maken door bijvoorbeeld het gestempelde uit te knippen en dan op een kaartje plakt. Of dat je het stempel op een ondergrond plakt en daarna op een kaartje. Je zou alles het zelfde kunnen doen maar verschillende kleuren kunnen gebruiken.
 Ik heb bij deze 2 kaartjes gekozen voor verschillende kleuren en verschillend opplakken.


*****

Werkwijze:

Achtergrond beïnkt met distress inkt.
Daarna achtergrond bewerkt met zeepsop techniek.
Stempel op achtergrond gestempeld.
Bloem ook nog een keer op wit cardstock, en mot vlinders en kleine bloempje ook op wit cardstock gestempeld. daarna uitgeknipt en met 3D op achtergrond geplakt.

*****

Ander werk wat we gemaakt hebben laat ik in een volgend bericht zien.


7 opmerkingen:

  1. wat gezellig Marlies en wat een leuk resultaat al, ben benieuwd naar de andere kaarten!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er al goed uit Marlies! Ben benieuwd naar de rest...
    Leuke stempel heb je gekocht, daar komen vast meer mooie creaties van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten! Het klinkt gezellig, En mooi hoor die nieuwe stempels! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh...wat gezellig zeg en leuke kaarten hebben jullie gemaakt, ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en het was erg gezellig en heel productief, mooie kaarten zijn dit Marlies en je stempel is echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heel mooie kaarten !! Toch leuk als je zo gezellig samen kan knutselen ! Ben al benieuwd naar de rest ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes Marlies, erg leuk om te zien hoe verschillend ze zijn geworden.
    Gezellig hoor, samen aan de freubel.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.