maandag 3 juni 2013

Creative Lady's dag

Zaterdag 1 juni was het zo ver. Creative Lady's dag.
10 dames zouden elkaar treffen. 
 Sommigen zagen we voor het eerste, anderen kenden we al via het blog of in levende lijve.
Voor mij was het extra bijzonder omdat ik niet mee had kunnen doen met de uitdagingen, maar wel mee mocht naar de ontmoetingsdag.

Ik heb erg genoten van de ontmoetingen, de gesprekken, de workshop, en de vriendelijkheid van De Craftorij.

*****


Hier hebben we even geposeerd voor ons "plakboek".

*****

Iedereen had ook iets creatiefs voor de andere dames meegebracht.


Op deze foto is te zien hoe we verwend zijn, door de creativiteit van de dames.

*****

Na een uitgebreide lunch (iedereen had van alles meegenomen) kregen we een workshop, georganiseerd door De Craftorij. Het maken van een canvas.
En dit is mijn creatie.
Voor een eerste keer werken met een meltingpot en wax ben ik eigenlijk wel trots op het eind resultaat.


*****
Het was een hele leuke dag.
Op naar de volgend.

*****

6 opmerkingen:

  1. Ja het was erg leuk en die volgende gaat er zeker komen!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat klinkt erg gezellig allemaal, mooi dat canvas!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat was het gezellig en zo leuk dat je er ook was Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was idd een super gezellige dag, leuk je ontmoet te hebben Marlies. Op naar de volgende uitdaging en ontmoeting!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was heel erg leuk en gezellig en ik vond het super dat je er bij was. Nog leuker dat je de volgende ronde mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk verslag van een heerlijke dag, zo te lezen! Leuk dat jullie zo hebben genoten.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.