donderdag 9 mei 2013

ATC en 13x13 uitdaging

Door mijn vakantie loop ik een beetje achter me de uitdaging van Yvonne en Alida, met mij.
Dus, hier komen ze:

De Stempel uitdaging van Alida en mij, dit keer het aprilstempel uit het blad Craft Stamper.



In het midden de uitdaging.
Rechts mijn uitwerking.
Links de uitwerking van Alida.

Dit keer hebben we 2 verschillende creaties gemaakt. :-)

*****

Techniek uitdaging 13x13 met Yvonne.


Af en toe ben ik iets te enthousiast. Hier betekende dat, dat ik de uitdagingen al had ingeplakt voor ik ze had gescand. Vandaar dat het dit keer een foto is van alle 4 tegelijk.

En dit zijn de technieken: Links en rechts boven Faux Airbrush en links en rechts onder Faux Marble.

Faux Airbrush.

Met de puzzel pons, een puzzel vorm uit papier geponst.
Een sponsje zo vast gepakt tussen twee vingers, dat het een rondje vormt. Deze in de distress inkt Dusty Concord gedept, en daarna op het papiertje, in de puzzelvorm, al deppend de inkt aangebracht. Steeds van binnen naar buiten deppen in het figuur. Hierdoor ontstaat diepte. Dit heb ik nog 2x herhaald.
Daarna heb ik de poezenstempel in de linker onderhoek aangebracht. En tekst in 2 van de gedepte puzzel stukjes.
Tekst en stempel zijn gestempeld met distress inkt Chipped Shapphire.


Faux Marble.

Op een witte 13x13 in het midden het stempel met distress inkt Dusty Concord gestempeld en dit ook nog een keer op een roze stukje papier gedaan.
Dan het roze papiertje in reepjes gescheurd, en om en om de roze reepjes op de witte 13x13 geplakt. Precies op de plek waar het gedeelte in het wit en roze het zelfde zijn. Hier zijn er van de 7 reepjes, 4 op de witte 13x13 geplakt.


6 opmerkingen:

  1. Wat zijn jullie ATCs mooi geworden!
    We hebben ons wel aan ons kleurenpalet gehouden, met de 13x13 uitdagingen ;-)
    Dat is dan weer het voordeel als je ze al hebt ingeplakt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerkingen van jullie uitdagingen, leuk om de verschillen te zien! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo kun je mooi zien dat een ieder er toch weer wat anders van maakt met dezelfde stempels.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om alles weer zo bij elkaar te zien. De uitdaging van deze maand is naar je onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, herken ik wel, soms denk ik ook, oei nog een foto maken maar het ziet er weer leuk uit hoor Marlies!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan, die uitdagingen, heel verschillend en toch mooi !! Bedankt voor de techniek-uitleg ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.