zaterdag 27 april 2013

PanPastel & Zentangle.

Mijn 5e Art Journal is een combinatie van PanPastel en Zentangle geworden.
De Zentangles zijn met een donkerblauwe fijne stift getekend.
Daarna is alles ingekleurd met PanPastel.



Gebruikt:

Zentangle patronen: Lacy, Heart strings, Echoisme ,Ennies, Brayd, Cresend moon,

Stempels: Tekst stempel (onbekend), gestippelde tekst stempel Art Journey 2009, Spreuk van PaperArtsy

PanPastel: Dairylide Yellow, Phthalo Blue, Permanent Green.
Achtergrond: Ultramatine Blue Shade, Permanent Green, Dairylide Yellow.
Schaduw: Raw Umber.

 Tekst stempel en gestippelde tekst stempel: Stazon inkt Cactus Green.
Spreuk: Stazon inkt Azure.

8 opmerkingen:

  1. GEWELDIG! Pfff ik moet maar eens bij jou lessenkrijgen in beiden wat een mooie combi is dit zeg, te gek! Groot compliment

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is schitterend!! Zowel qua kleur als zentangle design, prachtig!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Scitterend Marleen. Super knap gedaan en de kleuren prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig, de kleuren spatten van de pagina af, erg mooi Marlies, ik blijf kijken en zie steeds iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow...mooi, prachtige zentangels en kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verschrikkelijk mooi Marlies!
    Hierbij benoem ik je tot koningin van "Zentangles in combinatie met PanPastels". ;-)
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die vakantie heeft jou deugd gedaan... wat een super-prachtige pagina !!! Fantastische kleuren, en die Zentangle is super !!! Moet dat toch eens nader gaan bekijken.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zentangle creatie en mooie kleuren!!!

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.