dinsdag 16 april 2013

PanPastel kaartje.


Dit kaartje gemaakt met PanPastel en eigen gemaakte stempels: 2 klaprozen en 1 zaadbol van de klaproos (2x gestempeld.)

Gebruikt:
Eigen gemaakte stempels: Klaproos linksom en Klaproos rechtsom en zaadbol klaproos. Deze gestempeld met versamark en daarna ingekleurd met PanPastel: Permanent Red shade en Turquoise Shade. Deze daarna gemaskerd.
Voor de ondergrond: Template Mini Hexagons ingekleurd met PanPastel: Orange en Violet.
Daarna tekst gestempeld met Archival inkt sepia.
Maskers verwijderd.
Bijen gestempeld (onbekend merk) met Archival inkt sepia, en ingekleurd met PanPastel: Orange en Diarylide Yellow.


7 opmerkingen:

  1. Wow, mooi hóór Marlies!! Ik vind het zóóó knap die zelfgemaakte stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg en wat Willy zegt zo knap en leuk met je eigengemaakte stempels. Die bijtjes vind ik zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi vrolijk geheel is dit geworden. Ik heb op de beurs de template ook gekocht en ik vind hem erg mooi.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow prachtige kaart, zo knap van je die stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart ! En zo'n mooie zelfgemaakte stempels, wauw !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Marlies, en wat gaat het je weer goed af dat zelf stempels maken, heel mooi!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Marlies , wat een schitterende kleurencombinatie, en die bijen , zo mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.