zaterdag 6 april 2013

13x13 Techniek Maart

De techniek uitdaging van maart is af, maar nog niet geshowd.

Yvonne had voor de techniek Joseph Coat gekozen.

Dit is haar uitwerking.


En hier die van mij.

Op een wit papier heb ik met distress inkt vlnr: Mustard seed, Crushed Olive en Chipped Sapphire geinkt.
Daarna met een 14x14 stempel met versamark beïnkt en op het papier gestempeld en met clear embossing poeder bestrooid.
Het geheel met de heat tool gedroogd.
Met een roller die beïnkt is met distress inkt Black soot over heel geheel gerold tot dat alles zwart was.
Met een doekje over het papier gegaan om de inkt van het ge-emboste patroon te vegen.


Mijn uitdaging was Color Blocking.

Met de blending tool verschillende kleuren op het papier "geblokt".
Ik heb hier gebruikt: distress inkt Chipped Sapphire,  Mustard seed, Dusty Concord en Wild Honey.
Van foam heb ik een stempel van een man en een vrouw gemaakt en deze op het papier gestempeld met Stazon Jet black. Met Stazon Jet black heb ik ook de tekst en de bloemen gestempeld.
Met template: Mini Flying Geese en Stazon Stone Grey de vogels gemaakt.


Dit is de creatie van Yvonne.


Dit keer hebben we totaal verschillende uitwerkingen gemaakt.

7 opmerkingen:

  1. Ik had ze bij Yvonne al even bewonderd en vind ze prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had ze ook al bij Yvonne gezien, maar ik blijf ze mooi vinden, ik vind het zo knap dat je die stempels zelf hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige uitwerkingen, leuk om de verschillen te zien!
    En die zelfgemaakte stempels zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ze al bij Yvonne gezien maar wat zijn ze mooi, leuke technieken hoor!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kaarten !!! Ja, die techniek hebben wij ook al eens gedaan op de stempelgroep, heel mooi. Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten en technieken hebben jullie gebruikt.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.