zondag 31 maart 2013

Voor jullie . . . . een nieuwe uitdaging.

Dit is de 2e uitdaging aan jullie.
De eerst blijft gewoon ook door gaan, want :

Je mag er naar kijken. (You may just look at it.)
Je mag het voorbeeld dat ik laat zien, naar je eigen idee liften. (You may copy/lift it.)
Je mag reacties op het voorbeeld geven. (You may reply to the showen example.)
Je mag zelf een voorbeeld naar mij toe mailen.( ik zet hem dan op mijn blog om je uitwerking te laten zien) (You may mail your idea /example to me, and I show it on my blog)
Je mag je fantasie er op los laten.
Je mag . . . (alles met een creatieve spirit)
En niets moet, dus ook GEEN tijdslimiet. (There is No time limit)
Dit keer daag ik jullie uit met mijn 4e Art Journal.


Omdat dit ook een uitdaging aan jullie is, beschrijf ik niet wat ik heb gedaan en gebruikt.

Zo nu is het aan jullie:
Neem je de uitdaging aan . . .
Laat je iets van je horen . . .
Ga je, je fantasie gebruiken . . .

So now it is up to you:
Do you take the challenge. . .
Do you leave a not behind. . .
Are you gonna use your imagination. . .

7 opmerkingen:

  1. Wow mooie pagina's! En ik neem de uitdaging aan, haha, dus ik ga er even over denken! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie pagina's weer Marlies, de eerste uitdaging nog niet aangegaan maar hier heb ik al een idee voor. dus wie weet:-). Leuk hoor dat je dit bedacht hebt!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een prachtige Art Journal pagina ! Ik heb dat dus nog nooit gedaan... maar wie weet.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina's heb je gemaakt, mooie kleurencombi weer, lekker voorjaarsachtig, je hebt helemaal de smaak te pakken van het art journalen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende spread Marlies en super leuk de uitdagingen, zodra ik meer tijd heb, ga ik zeker een keer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie pagina's Marlies, ik wil de uitdaging wel aangaan en zal me er eens over gaan buigen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.