donderdag 28 maart 2013

Eindelijk geprobeerd.

Al heel lang wilde ik zelf stempels maken, maar ik wist niet hoe, en dacht dat dat niet te betalen was. Het leek mij nl. zo leuk om stempels te maken die je op dat moment zocht voor een project, maar die dan niet bestonden of die niet naar je zin waren. 
 Een tijdje terug zag ik op internet van alles en nog wat daar over. Maar toen was het probleem, durf ik echt zelf stempels te maken of is het maar een idee?
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de spullen aangeschaft en zie hier mijn eerste 3 zelf gemaakte stempels.

De eerste:

Dit is nummer 2.
Ik vond hem zo lelijk.


Dit is de 3e, en groter dan de vorige 2.


Hier onder zie je ze gestempeld.



 Toen ik het gezicht gestempeld had, was ik helemaal tevreden. Zo had ik bedacht dat het eruit moest zien.(jammer genoeg zitten er wat hele kleine vlekjes op de foto, die zitten gelukkig niet op de stempel) 


Wat is dat leuk om te doen.
Heb er dus ook geen spijt van dat ik het aangeschaft heb.

Tip voor wie ook wil beginnen met zelf stempels maken, bedenk: 
* Je hebt er veel geduld voor nodig.
* Het is priegelwerk.
* En het is niet, een twee drie klaar.
Vind je bovenstaande geen probleem,
dan zul je veel plezier beleven aan het maken van eigen stempels.


8 opmerkingen:

  1. Wow wat goed gedaan zeg, Ze zien er fantastisch uit!
    Ik heb dat spul ook liggen, maar ik heb weinig geduld, haha, maar als ik dit zo zie dan moet ik er gewoon eens voor gaan zitten. Mooie afdrukken zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen, heb ik ook gedaan. Mocht het niet lukken, ik houd mij aanbevolen . . . hahahaha

      Verwijderen
  2. Wow...knap hóór, ik vind ze echt heel goed gelukt!! Dit staat ook op mijn ohhh...zo lange verlanglijstje :) bedankt voor de tips ik denk dat ik het toch nog even uitstel en voorlopig geniet van jouw creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan, ik zou het zo niet kunnen !! Je eigen stempels, wauw !!!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat geweldig mooi gemaakt Marlies, die onderste vind ik helemaal top, daar wil ik wel een paar afdrukjes van. Ik lees al dat het niks voor mij is, geen geduld en niet van priegelen houden, maar als ik dit zo zie en ik wel erg enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jemig de pemig Marlies, wat een mooie stempels heb je gemaakt.
    Ik ben helemaal weg van de grote bloem en het gezicht is ook erg mooi geworden.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi zijn ze geworden Marlies en leuk he om te doen?
    groetjes en fijne Paasdagen
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ja zeg, die zijn echt helemaal geweldig, en dat voor de eerste keer. dat beloofd wat voor in de toekomst. Als ik dit zo zie denk ik dat wil ik ook maar ik denk niet dat ik aan de drie voorwaarden kan voldoen:-) Het is ook zo leuk dat je unieke stempels hebt, echt top hoor!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.