zondag 10 maart 2013

Allereerste Art Journal.

Ik had 2 blanco boekjes gehad, waarbij tegen mij gezegd werd: "Deze kun je vast wel gebruiken, . . . daar kun je vast wel wat mee".
Dat klopt als een bus, ik kan veel gebruiken.
De grootste van de 2 wilde ik gaan gebruiken voor Art Journaling.
Maar dan komt het punt: De eerste witte bladzijde in gebruik gaan nemen.
Afgelopen week is dat gelukt. De eerste bladzijde is niet meer wit, maar er staat een creatief kunstwerkje op.



Op naar de volgende, want dit erg leuk om te doen.
Gebruikt: Distress inkt, distress paint, stempels.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie start van een nieuwe verslaving Marlies, mooi dat je het zo rustig hebt weten te houden! Ben benieuwd naar je volgende pagina!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige pagina, ik las het al hierboven, maar dit gaat inderdaad verslavend werken,haha. Mooie kleuren en leuke templates heb je gebruikt! Veel plezier met de rest van de lege bladzijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig gedaan !! Heel mooie kleuren, ik ben ook al benieuwd wat de volgende pagina gaat worden.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi Marlies, mooie kleurencombi en net als de anderen ben ik benieuwd naar de volgende pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah, heel mooi Marlies! Welkom in de wereld van de art journaling...weer een nieuwe verslaving erbij.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha...je bent besmet nu is er geen houden meer aan :) Heel mooi gedaan Marlies!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.