maandag 25 februari 2013

Eens iets anders. (Something else)

Er zijn kaarten challenge, wedstrijden enz.
Dat is leuk om te doen, maar ik ben niet zo goed in het creatief presteren met een tijdslimiet,
dus wat dan . . . . . . ?
 Op zoek gegaan.

Creatieve ideeën op doen, dat is niet tijd rovend en heeft geen tijdsdruk, kan op elk moment van de dag.
Maar wat kan/wil ik daar dan mee?

Jullie uitdagen! 
(Challenge you!)


Maar hoe?
(But how?)
Door iets te laten zien.
(By showing something.)

Je mag er naar kijken. (You may just look at it.)
Je mag het voorbeeld dat ik laat zien, naar je eigen idee liften. (You may copy/lift it.)
Je mag reacties op het voorbeeld geven. (You may reply to the showen example.)
Je mag zelf een voorbeeld naar mij toe mailen.
Je mag je fantasie er op los laten.
Je mag . . . (alles met een creatieve spirit)

Hier zijn 2 voorbeelden in mijn zoektocht (naar wat ik wilde gaan doen)
(2 examples)



Worden je creatieve ideeën al aangewakkerd?

7 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuk idee! Ik ga een poging wagen met de bovenste kaart, het is niet echt mijn styl maar daarom een uitdaging om er iets mee te doen! Zodra ik er wat mee heb gedaan zal ik het op de mail zetten! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blogpost Marlies en een leuk idee, die onderste heeft prachtige kleuren. Ga jij nog wat met deze inspiratie doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha...leuke uitdaging en voorbeelden, ik hou wel van een beetje vintage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging Marlies. Ik vind de kleuren van je onderste kaart wel erg leuk om een uitdaging aan te gaan, ik weet alleen niet wanneer ik daar aan toe kom. Eerst de andere "verplichtingen" afhandelen ;-)
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk Marlies, ik ben in! Ik ga zeker wat doen met jouw leuke kaartjes! Weet je wat ook erg leuk is zonder tijdsdruk? Een tutorial van You Tube maken of een online workshop maken die je thuis zelf maakt!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Marlies ! Ik hou ook niet zo van tijdsdruk, dus misschien ga ik wel kunnen meedoen.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuk idee, ik kom momenteel nog om in de challenges die gedaan moeten worden, maar ik ga zeker een keer meedoen. Ennu...... weer prachtige creaties.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.