zaterdag 16 februari 2013

Craft stampers ATC van februari.

Het is half februari en dan is de ATC ruil met Alida. We gebruiken als onderwerp het stempel van de Craft Stamper.

In het midden zie je het stempel van februari. 


Links mijn uitwerking en rechts die van Alida.

Voor de kleuren heb ik dit keer de kleurencirkel gebruikt. Ik heb gekozen voor de primaire kleuren: rood, geel en blauw. De ondergrond hen ik in vakjes verdeeld. 3 vakjes met het desbetreffende stempel (distress inkt mustard seed))en 3 vakjes (distress inkt chipped sapphire) met een kantjes stempel. Daarna het stempel nog een keer op een ander blaadje gestempeld en met distress inkt fired brick en blending tool,  vlinder met holografic embossingpoeder bewerkt, en op 3D geplakt. De zijkanten van de ondergrond met distress inkt brushed corduroy en blending tool bewerkt. Als laatste het rode gedeelte op de ondergrond geplakt.

7 opmerkingen:

  1. ze zijn weer leuk deze maand, het schuine hadden we allebei, maar verder zijn ze heel verschillend. Mooie kleuren heb je gebruikt Marlies, leuk dat je de kleurencirkel erbij hebt gepakt. Op naar de volgende maand, ik weet nog niet wat ik met die vleugels moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die zien er leuk uit!! wat is holografic embossingpoeder? Gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is clear embossing met hele fijne glittertjes er in. Als je de kaart beweegt glinsterd de vlinder in allerlei kleuren.

      Verwijderen
  3. ziet er weer prachtig uit en voor mij weer een leuk ideetje om die van jou te "liften",;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, leuk om te zien dat jullie met dezelfde stempel hebben gewerkt en toch met een heel ander resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ATCs Marlies, leuk dat ze zo verschillend zijn geworden. Het is trouwens een erg mooi stempeltje.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.