donderdag 24 januari 2013

Nog een kaartje met pen nib Cut-n-Dry.

Ook dit kaartje heb ik ingekleurd met een pen nib en distress inkt.



Als eerste heb ik, behalve de achtergrond, alles ingekleurd met de pen nib en distress inkt. Na het drogen heb ik het ingekleurde met versamark behandeld en daar clear embossing op gestrooid. Dit met de heat tool verwarmd. Daarna achtergrond met shabby shutter blending tool beïnkt. De vogel en het getal met versamark gestempeld en clear embossingpoeder er op. Na verhitten de achtergrond met crushed olive beïnkt. Als laatste de rechter benedenhoek nog met blending tool en vintage photo beïnkt.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart is dit weer, ik moest heel erg zoeken naar de vogel en 2013, maar gevonden, leuk gedaan en leuk dat je er bij hebt geschreven hoe je het hebt gemaakt, kan ik het ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, ik moest ook zoeken naar de vogel en 2013, raar he dat je soms zomaar ergens overheen kijkt.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful composition of stamps, colors and papers. I love the card below too!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eindelijk......ik heb wat lopen zoeken maar ik heb hem gevonden! Wat een mooie kaart en wat leuk om er zo'n zoekplaatje van te maken!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marlies en wat een leuke techniek. Geen idee wat een pen nib is (een soort waterpenseel?).
    Crushed olive vind ik toch zo'n mooie kleur.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, leuk om in te kleuren met de pen-nib en Distress inkt, lekker priegelwerkje. Mooie oude kleuren.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.