zondag 6 januari 2013

Een na laatste techniekuitdaging.

Dit is de een na laatste ATC techniek uitdaging, dan hebben Yvonne en ik 2 jaar technieken op ATC's uitgewisseld.
Yvonne had dit keer voor de Bandana techniek gekozen.


Links de uitwerking van Yvonne en rechts die van mij.

Mijn uitdaging was de Masking techniek, maar dan eens op een andere manier.


Hier zie je links mijn uitwerking en rechts die van Yvonne.

Voor januari hebben Yvonne en ik nog een keer een technieken uitdaging op ATC, maar we beginnen ook alvast met de techniek uitdaging op het formaat 13x13 cm.
Dat bied wat meer ruimte om de techniek uit te oefenen.

6 opmerkingen:

  1. ze zijn erg mooi en wat grappig dat jullie de strepen net andersom hebben gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er weer mooi uit, leuk om de verschillen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben toch al een hele mooie verzameling na die twee jaar. Ik verheug me al op onze nieuwe uitdagingen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was al bang dat jullie gingen stoppen, gelukkig niet! Ik kan de resultaten blijven volgen, pfffff. Ze zijn weer erg mooi geworden en leuk dat jullie nu op een ander formaat gaan werken,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.