zondag 13 januari 2013

2e Jaar Craft Stamper ATC

Met deze Craft Stamper stempel zijn Alida en ik ons 2e jaar van uitdaging ingegaan.
Onze uitdaging is als volgt: we gebruiken het stempel van het blad Craft Stamper van die maand.
En we mogen dan zelf weten hoe we de ATC verder maken, als het stempel er maar in voor komt.



Links zie je de uitwerking van Alida, in het midden het stempel van de maand januari. Rechts mijn uitwerking.
Alida heeft gestempeld met versamark en witte embossing. ingekleurd met markers, achtergrond met 2 kleuren distress stains gestempeld .
Mijn achtergrond is een paar kleuren Encaustic wax, dame is ingekleurd met PanPastel en bedekt met Paper glaze. 

8 opmerkingen:

  1. wat leuk zo deze dames naast elkaar. Ze zijn heel erg verschillend, maar oh zo mooi. Je encaustic achtergrond is super en die veer in die hoed zo gaaf. Op naar de volgende maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk weer Marlies. MOoi ook met die veer.
    Een erg mooi uitdaging is het ook, dat moeten jullie lekker volhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die uitdagingen! het is erg leuk om te zien wat jullie gemaakt hebben met dezelfde stempel als onderwerp.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en wat leuk om zo een uitdaging te bedenken,

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitwerkingen en zo verschillend! Het is dan ook een hele mooie stempel.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eindelijk weer even tijd om te blog hoppen en heb genoten van wat ik allemaal op jouw blog tegenkwam, dikke complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie ATC's !! Ik heb zelf met die stempel al een kaartje gemaakt !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.