zaterdag 29 december 2012

Elbow Top 2000

Steeds was ik te laat om een kaartje te maken voor de Top 2000 van Marit. Maar nu is het me toch gelukt. Iemand had mij een filmpje laten zien op You tube waar een man met een reclame bord danste op het liedje van Elbow, nl ; "One day like this". Geweldig leuk filmpje, maar die muziek vond ik eigenlijk nog leuker. Dus ik opzoek op You tube en daar kwam ik dit
tegen. Ja . . .en toen was ik fan van Elbow. Vandaar dit kaartje.


Elbow staat in de Top 200 lijst op 285 zondag 30 dec. tussen 22.00 - 23.00 uur gedraaid wordt. 

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee die top 2000, ik ga ook eenS kijken! gezellig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Marlies, ik zag hem bij Marit en dacht...is dat de Marlies die ik ken(komt door de mooie swirls)en jawel hoor :-)
    Hele mooie uitwerking.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit mooi! Pracht van een achtergrond, prachtig verloop van kleuren met het plaatje en de tekst, echt een geweldig gaaf geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beauiful card love specially the frame.
    Wish you a happy healthy and creative New Year,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gemaakt en bedacht, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.